HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Elérhetőség

moviebox@citromail.hu
">

Pageviews

2014.01.02. 17:00 Shakes

A nagy 2013-as visszatekintés (Vol 2.0)

Happy-New-Year-2014-Greetings.jpg

Jónapokat. Kissé megkésve, de hozok én is egy gyors áttekintőt a 2013-as év filmes palettájáról. Bár kizárólag tavalyi megjelenésű produkciókat fogok megemlíteni, és sokkal rövidebben jellemzem őket, mint tette azt Znono kolléga, pláne, hogy sokukról nem is írtam hosszabban itt az oldalon sem. Inkább csak egy amolyan gyors pontosztás lesz.

Hát kezdjük egyből az alján, azokkal a filmekkel amik nem is kimondottan csalódások, csak szimplán hót gyengék lettek , aztán haladunk szépen felfelé (csak a sok harmadnapos kedvéért: amiről van írásom, arra a címre katt és jön a post):

1/10
Furcsa, egyből egy olyat találtam, amiről pont írtam az oldalon, ez nem más a Kísértetjárás Connecticutban 2. része. Nem is jellemezném, ott a link, már megtettem. Értékelhetetlen (érdekes, hogy csak rá adtam egyest, tavaly nem voltam elég szigorú úgy nézem).

2/10
A szintén rémesen gyenge kategóriába tartozók: Dark Skies (avagy Paranormal Activity űrlényekkel) és a Texasi láncfűrészes legújabb része, az Örökség

3/10
Belefutottunk idén is néhány agyonhypeolt horrornak nevezett gagyiságba, ezek közül a Mama húzta ki a legjobban a gyufát nálam, de a 3-as kategóriát is csak nehezen ütötte meg a Horrorra akadva 5. része valamint a Dwayne "The Rock" Johnson nevével fémjelzett Csapda is, ami egy totálisan lerágott csontot vesz elő majd tálalja 2 óra dög unalomban.

4/10
Közelítünk a közepes kategóriához, ennek legjobb bemutatópéldánya Vince Vaughnék legújabb idiótasága, a Gyakornokok, Jason Statham akciója a Parker ami szintén semmit nem mutatott, a számomra nagy csalódás (bár várható volt a formahanyatlás) a Másnaposok 3. része, a Halálhegy: Gyatlov-rejtély. Valamint ebbe a kategóriába esett bele (sajnos) a Bűn éjszakája (Purge) ami valójában lehetett volna egy nagyon jó kis mozi is, csak nem lett.

5/10
A totális egyszernézős filmek klubja mindig népes táborral bír, nálam ebbe a kategóriába esett 2013-ban: az Elysium - Zárt világ (annak ellenére, hogy a mozi élménye valamivel jobbá tette az egészet), Snyder mester új Superman remakeje Az acélember, Seth Rogenék legújabb agymenése az Itt a vége, James Wan horrorja a Démonok között, bár még mindig sokkalta jobb volt mint a Mama, és Wan azért tudja, hogy kell paráztatni.
Ez a kategória még a zombis szerelmes marhaság az Eleven testek, a modernizált Jancsi és Juliska, avagy a Boszorkányvadászok, a Köpök a sírodra 2. része, a Machete 2. része (na ez csalódás volt, a 3.tól már kimondottan félek), és Jamie Foxx-ék filmje, az Elnök végveszélyben.

6/10
Azon produkciók kategóriája, amelyekre azért már szívesebben emlékszik vissza az ember.
Sudeikis és Anniston új vígjátéka, a Családi üzelmek, a Gru 2. része, a Halálos iramban 6. epizódja, Walhberg és Washington hatalmas párosa a 2 kaliber, a Vasember 3. része, a Női szervek, Z világháború, Movie 43: Botrányfilm (tényleg az), a Gengszterosztag (bár tőle azért jobbat vártam volna), Arnold "mégmindigbadass" Schwarzenegger akciója az Erőnek erejével, a Támadás a Fehér ház ellen, és amin még erősen gondolkoztam, hogy talán már 7-est érdemelne akkora marhaság, a V/H/S 2.

7/10
A szeretős filmek kategóriája.
Pain & Gain, a Gonosz halott (imádós fröcsögés), RED 2 - végre egy mozi ami hozza az első által elvárt szintet, mindkettőt szeretjük. Talán az egyik kellemesebb csalódás, a Halle Berry féle thriller, A hívás. Valamint ez a kategória még James Wan idei másik produkciója az Insidious 2. része. Férfiasan bevallom, fostam a moziban.

8/10
Az év legkellemesebb csalódása nálam a Tűzgyűrű, már csak azért is mert műfajából adódóan szinte biztosra vettem, hogy nem fog tetszeni, ennek ellenére nagyon jól szórakoztam rajta, igazi popcornmozi volt, még ha bugyuta is.
A másik 8-as kategória a Phillips kapitány, őt meg már leírtam miért.

9/10
.............. khm.

Majd itt vettem észre az ájemdíbín, hogy elfogyott a lista. Be kell vallanom, a 2013-as évben azért önmagamhoz és az elmúlt évekhez képest kevesebbet volt időm foglalkozni a filmnézéssel, de úgy néz ki semmi nem tetszett annyira hogy 8 fölé adjak rá. Talán ez is az oka annak, hogy én egyáltalán nem éreztem erősnek a tavalyi évet, ezért reménykedem nagyban, hogy idén több okunk lesz tátott szájjal végigülni jobbnál jobb filmeket. Utólag is boldog új évet mindenkinek, remélem nagyon berúgtatok.

Ja amúgy tudtátok, hogy lesz Fűrész 8? Bizonyám! Azt nem tudni mikor, de lesz!

Szólj hozzá!

Címkék: 2013


A bejegyzés trackback címe:

https://moviebox.blog.hu/api/trackback/id/tr485721562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása