HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Elérhetőség

moviebox@citromail.hu
">

Pageviews

2013.10.31. 20:31 Znono

The Internship - A gyakornokok

The-internship-poster.jpg

Ha képesek vagyunk eltekinteni attól, hogy az egész film nem más mint egy gusztustalan Google reklám akkor még talán egy egész jó móka is kisülhetne a dologból, de sajnos nem. Egysíkú, humortalan és öncélú vagyis totális csalódás.


Adott két középkorú óra ügynök akiknek cége megszűnik, hiszen ebben a digitális korban már szinte senki sem vesz órát, így állás nélkül maradnak. Egyikük hirtelen ötletétől vezérelve elszegődnek a Google gyakornoki programjába, hogy egy megmérettetés keretein belül övék legyen egy teljes állás a cégóriásnál.

Pedig amúgy semmi bajom Vince Vaughn és Owen Wilson filmjeivel, mert kapásból jó pár olyan alkotást fel tudok idézni, melyek hozzájuk fűződnek és bizony számtalanszor megnevettettek. Nagy bizalommal ültem neki a filmnek, de amikor szembesültem a ténnyel miszerint az első fél órában egyszer sikerült csupán mosolyognom, rájöttem, hogy baj van. A két színész filmjeire általában az jellemző, hogy remek mellékalakokat társítanak hozzájuk akik gondoskodnak a humorról, örömet okoz a feltűnésük a vásznon és remekül működnek együtt mindenkivel, itt azonban nem nagyon lehet találni kedvelhető karaktert, olyat meg pláne nem akinek humora is van. Minden szereplőt csak bedobnak a közösbe és semmit nem mondanak el róluk, a gonosz az gonosz, a hülye az hülye, a depis az depis, de hogy miért az sajnos titok marad pedig a két órás játékidő bőven elegendő lett volna pár információ megosztására a közönséggel. A karakterek pedig képesek megváltozni, 160 fokos fordulatot venni egy kétperces beszélgetésnek a főszereplőkkel köszönhetően, feladva ezzel egész eddigi életükben felvett megannyi tulajdonságukat. A főszereplők a szokásos sablonjaikat hozták magukkal a filmre melyet egyértelmű, hogy a Google rendelt be. Owen Wilson a szerelemre vágyó szőke herceg akit minden filmjében alakít ( ásít, ásít ) Vince Vaughn pedig a nagyszájú korát meghazudtoló nagy dumás ( ásít, ásít ). Viszont mindkét karakterről elmondható, hogy bár a negyvenes éveiket tapossák és életükben nem láttak számítógépet mégis képesek egy éjjel alatt Bill Gates-t is megszégyenítő számítástechnikai tudásra szert tenni. Semmi újat nem adtak, érdektelenek és unalmasak.

Sajnos a filmre azt kell mondanom, hogy végtelenül sablonos és vontatott valamint unalmas amit csupán azért néztem végig, hogy beigazolódik e a sejtésem a végkifejletet illetően. Naná, hogy be. Semmi meglepetést nem tartogatott, a kötelező konfliktust is percre pontosan tolták a képembe, amit aztán egy huszáros vágással gyorsan meg is oldottak. Sajnos ez a film hemzseg minden olyan betegségtől amiktől a hasonló tematikájú filmek legtöbbje. De ezt még meg is tudnám bocsátani, ha legalább egyszer őszintén felnevettem volna a majd két óra alatt, ám csupán pár mosolyra futotta tőlem és ezt bizony nehezményezem.

Tanúi lehetünk annak, hogy a Google miként csinált magának egy filmet, hogy fényezze saját magát és elhitesse velünk, hogy nekik óriási pénzekért öröm dolgozni. Vince Vaughn és Owen Wilson olcsó pénzért eladták magukat, hogy a Google-nak kurválkodjanak, hiszen legyünk őszinték mennyi ideig tartott volna a Google-t a filmben átnevezni például moogle-ra és felruházni a cégóriás jellemezőivel. Tudom, hogy filmekben manapság hatalmas reklámértékkel bír akár egy autómárka pillanatnyi bemutatása a képernyőn, máris milliókhoz jut el az " üzenet " ezért teljes mértékben megtérülő a beruházás. De az, hogy a Google köré építenek egy két órás vígjátéknak nevezett valamit akkora saller amit már rég kaptam. Óriási pénzekről és a cégek pofátlan lobbijairól beszélhetünk, ezért ha egy bármilyen nagy költségvetésű film gyártási összege szóba kerül, mielőtt megsajnáljuk a szegény gyártó stúdiót előbb gondoljunk az ilyen reklámokból befolyt dollár milliókra. Egy szó mint száz, a Google csinált magának egy kurva drága reklámot.


Ezt a filmet jónak, értékelhetőnek, vagy épp mulatságosnak nevezni akkora felelőtlenség, mint Gillette pengét szopogatni a hullámvasúton. Sajnos néhány jó momentumtól eltekintve a film annyira üres mint a kannás bor egy hajléktalan kezében a homless tivornya végén, ezért sajnálok minden percet amit a filmre fordítottam. 



4/10

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://moviebox.blog.hu/api/trackback/id/tr335608557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása